10. okt. 2011

Ok, vi prøver igjen...

Etter flere forsøk, må jeg bare innrømme at det ikke er lett å holde liv i en blogg. Tre ganger har jeg forsøkt å starte, og tre ganger at det sluknet stille. Vi prøver igjen...

Jeg må si at min beundring for de som klarer å holde bloggen gående har økt etter at jeg har tatt disse forsøkene. At jeg hittil ikke har klart det kan skylde enten at jeg har hatt alt for ambisiøse mål (den første gangen), eller at målene har vært alt for diffuse (de andre gangene). Dette gjør at akkurat nå vet jeg ikke hvilke mål jeg skal sette meg... om jeg skal sette meg noe mål i det hele tatt...

Jeg håper å kunne komme gjennom relativt ofte, og ta opp saker som opptar meg. Sannsynligvis blir det en mer markant lokal vinkling på bloggen. Jeg håper da at mange askøyværinger etter hvert finner veien og vil gjerne diskutere disse sakene med meg. Men det blir ikke bare lokalt, sånt at jeg håper at mange "ikke-askøyværinger" også vil diskutere med meg.

Jeg håper at denne gangen varer det. Og det det dukker opp mange interessante debatter. Det første avhenger av meg. Det andre, av deg og meg.

Ingen kommentarer: